Płaski i jędrny brzuch bez ćwiczeń

Wiele osób mimo diety niskotłuszczowej i spędzania wielu godzin na siłowni osiąga minimalne wyniki jeśli chodzi o spalanie tłuszczu w okolicach brzucha.
A to dlatego, że popularne „brzuszki” i  inne treningi siłowe są ćwiczeniami anaerobowymi inaczej mówiąc beztlenowymi, które w bezpośredni sposób nie przyczyniają się do zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej w organizmie.


Po drugie to nie nadmiar tłuszczu, przyczynia się do gromadzenia się tkanki tłuszczowej w organizmie szczególnie w okolicach brzucha, a węglowodany i cukier.
Jedynym skutecznym sposobem na ładny brzuszek bez oponek jest ograniczenie cukru i węglowodanów oraz włączenie do diety składników, które szybko pomogą spalić tkankę tłuszczową bez utraty masy mięśniowej, jak to ma miejsce w przypadku wielu drastycznych diet.

Ananas – numer 1 jeśli chodzi o spalanie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Ananasy (świeże, nie te z puszki) zawierają unikalny zestaw enzymów i kwasów owocowych, które rozbijają komórki tłuszczowe i skutecznie tłumią nadmierny apetyt.
Cytryna – znakomicie oczyszcza i odkwasza organizm, wymiata szkodliwe substancje, wspomaga trawienie,  zawiera błonnik pektynowy, który zapobiega przyklejaniu się trawionego pokarmu do jelit, co zapobiega gniciu i niestrawności, zmniejsza wydzielanie insuliny.  Szklanka ciepłej wody z sokiem wyciśniętym z połowy cytryny zaraz po przebudzeniu wspomoże odchudzanie i pozwoli zdrowo rozpocząć dzień.
Imbir – zwiększa metabolizm, rozgrzewa.  Naukowcy wyizolowali jeden ze składników imbiru –  gingerol – który przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej zmagazynowanej w brzuchu i organach wewnętrznych.
Len – jest nie tylko bardzo zdrowy, co wiadomo od dawna i daje uczucie sytości  utrzymując  głód cukru pod kontrolą , ale najnowsze badania dowodzą że pomaga spalać tkankę tłuszczową,  dlatego tak wielu dietetyków zaleca len w dietach odchudzających.
Szpinak – niskokaloryczny, bogaty w witaminy składniki mineralne, działa lekko przeczyszczająco i  pobudza metabolizm, dodawany do napojów  odkwasza, wspomaga odchudzanie i dodaje energii.

 Smoothie na płaski brzuch

Propozycja smoothie, zawierającą składniki, które nie tylko spłaszczą brzuch, ale oczyszczą organizm,  odżywią komórki, dodadzą energii i przyspieszą metabolizm. Świetny wybór zwłaszcza na śniadanie lub kolację.

 Składniki:
1 szklanka pokrojonych kawałków ananasa
2 cytryny
Garść liści szpinaku
½ dojrzałego banana
1 cm kawałek imbiru
1 łyżka świeżo zmielonych nasion lnu

Przygotowanie:
Wycisnąć sok z cytryn,  dodać starty imbir i len do soku, wymieszać i odstawić na 10 min. Dodać resztę składników i dokładnie zblendować.
Dodatkowo w ciągu dnia pić  2-3 filiżanki zielonej herbaty, a po tygodniu widocznie zmniejszy się obwód brzucha i talii i ujędrni skóra.

Źródło: http://sekrety-zdrowia.org/plaski-i-jedrny-brzuch-bez-cwiczen/